1.10.2018

Podsumowanie miesiąca

Witam :) 
Podsumowanie minionego miesiąca.
Fakt że u mnie we wrześniu trochę się działo...i chyba jest o czym pisać, tym bardziej że po mimo moim pracy etatowej, gdzie jest w miarę spokój, to prywatne osiągnięcia są fajne i miło się o nich mówi...
Pierwszy z nich to powód do zadowolenia bo po kilku latach mojej pracy w rękodziele a tak dokładniej w kanzashi znalazła się osoba, która dostrzegła mój wysiłek i poprosiła mnie żebym jej o tej pasji opowiedziała...na początku, kiedy dostałam tą propozycję trochę się zastanawiałam czy nie będzie przez to problemów i w ogóle, ale w końcu stwierdziłam że niech się dzieję co chce, raz się żyje i kolejna propozycja może się nie zdarzyć...no i decyzja padła na pozytywną, z której bardzo się cieszę, ponieważ mogłam o niej opowiedzieć i jeszcze mogli o tym przeczytać nie tylko moi fani, ale i też inne osoby, gdzie w związku z tym zebrałam sporo gratulacji i zainteresowania...
O moich osiągnięciach przeczytasz tutaj... 

A druga rzeczą jaką zrobiłam i myślę że mogę się tym pochwalić, bo to jest inwestowanie w swój rozwój osobisty...a mam tu na myśli rozwijanie mojej działalności w sieci inie tylko...
Ale zacznijmy od tego jak to się stało...jak wiecie działam w social mediach od kilku lat, ale od jakiegoś czasu po mimo swojej pasji zaczęło mnie interesować też inne tematy dotyczące rozwoju samej siebie... i od jakiegoś czasu bardzo chciałam mieć swoja stronę, ale sama nie potrafię jej stworzyć, pomyślałam że po prostu komuś zlecę jej zrobienie... i tak któregoś dnia przeglądając fb,  pojawił się post Oli Gościniak z Jestem Interaktywna..
że za kilka dni rusza jej live dotyczący Wordpressa czyli 30dni z wordpressem...wysłuchałam  trzech livów i po przemyśleniu tego co Ola mówiła postanowiłam zakupić kurs  i próbować swoich sił w utworzeniu swojej strony i bloga w jednym...
Jak mi to pójdzie zobaczymy, ale o wszystkim będę informować i może już niedługo zaproszę Was na swoją stronę...

Pozdrawiam 
Wiola

2 komentarze: